Jag tyckte avsnittet var riktigt bra. Det var ett arc avsnitt så de CotW som var med var en aning svagare.
Dick var verkligen asskön i den här avsnittet. Alla hans roliga repliker som "Their here" och när han pratar med Keith.
Kul hur alla killarna försökte använda det mörka rummet till att klämma på tjejer och fastnade i råttfällor.

Trots de svin de är så är det roligt att se dem i scener med Veronica. Heh, så hon klädde sig för att ingen skulle bli intreserad av henne. :grin
Veronica gör sig verkligen ovänner med de våldtagna tjejorna. Jag gillar inte riktigt hur bichiga de framställer dem i serien, om jag ska vara ärlig. Man får ingen chans att känna för dem och vad som hänt dem för man är upptagen med att bli irriterad på dem och tycka de är bitchiga.
Och grejen med att de vill att alla killar ska straffas för våldtäkten. Att Veronica friar det där brödrarskapet betyder ju inte att hon är på våldtäktsmannens sida. Men de verkar mer vilja straffa män än att den riktiga ska åka fast. Som att alla män var orsaken till det.
ÄNTLIGEN nämner hon för någon att hon blev våldtagen. Till Parker, som fortfarande var arg på henne. Parker förlät henne och... blev sedan arg igen.
Saknar Mac. Men detta betyder att vi får se mer av Mac i senare avsnitt.
Wallace var med men det kändes en aning som slöseri att använda honom bara för den extremt korta scenen.
Stackars Logan. Han hittar sin bror som han öppnar sig för och gillar... bara för att få veta att det är en journalist. Titlen på avsnittet hintade om hur det låg till. Hoppas hans riktiga bror hör av sig.
Keith blir intreserad i en kvinna som är gift. Synd att hennes make var trogen.
Heh, när Veronica och Logan skulle äta mat med Keith... var så underhållande. Veronica är verkligen orolig att Keith ska se Logans dåliga sidor och det känns inte bra för LoVe att Veronica verkar vara så orolig för vad andra ska se i hennes pojkvän. Hon överreagerar klart. Visst är Keith nogran med vem hans dotter träffar men han ville ju träffa Logan för att ge honom en chans, inte för att hitta fel på honom. Synd att de inte får en chans att lära känna varandra.
Trots det så kändes LoVe riktigt bra i det här avsnittet. Det kommer nog vara lite längre ändå. Men jag har ändå kännslan att de vill avsluta LoVe.
Dicks frathouse är alltså oskyldigt? Inte helt säkert. Nån kan fortfarande ha sprungit efter senare.
Vem var den asiatiska snubben? Våldtäktsmannen eller?
Föresten är den nån mer som hatade den bitchiga tjejen som hade sex med 2 killar i Dicks hus?
Detta inlägg har redigerats av Crusader: 25 oktober 2006 - 15:49