Tv-lands Forum: Önsketråden (you wish it, they dish it) - Tv-lands Forum

Hoppa till innehåll

• (8 Sidor)
  • +
  • « Första
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Sista »
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

Önsketråden (you wish it, they dish it) Varning för spoilers och läskigt många uppfyllda önskningar

#76 Medlemmen är offline   wirehangers Ikon

• Fun > Realism
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Visa blogg
  • Grupp: Moderator
  • Gick med: 19 januari 04
  • Kön:Kvinna
  • Från:Hälsingland

Postad 28 april 2007 - 21:49

Som nämnt i Folsom Prison Blues-tråden:
Kan inte killarna gömma sig under en arc (flera avsnitt, en halv säsong, en hel) i Mexico? Pleeeeease? Tänk, Dean skulle rida på åsnor och gå runt i sombreros, de skulle få försöka hanka sig fram med halvknackig spanska för att hitta spökena... It'd be awesome! Alternativ B är Kanada, det skulle också funka. De klär ut sig som skogsvaktare en massa och försöker smälta in genom att säga "aboot" och "ey", Dean rider på en älg... Kan inte med ord uttrycka hur otroligt mycket jag gillar den här idén. Dean & Sam - on the lam!
...
Oh! De måste ju åka till det typiska Spring Break-party-stället: Tijuana! Dean festar loss med college-tjejer, Sam smygkikar lite på Girls Gone Wild-inspelningar, Sam blir full igen (för komigen, ROLIGT!!)...

Så, högst upp på önskelistan för mig: D&S rymmer till Mexico och/eller Kanada. Helst i flera avsnitt så de hinner med allt, och för att mini-arcs är roliga.

Detta inlägg har redigerats av wirehangers: 28 april 2007 - 21:49

"You can do whatever you want, you just have to know what that is. For me, it's Lucky Charms, and TV."
- Abed, Community
{ blog | last.fm | facebook | twitter }
0

#77 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Visa blogg
  • Grupp: SuperMod
  • Gick med: 23 april 04
  • Från:Stockholm

Postad 28 april 2007 - 22:04

Och Dean ska dansa. Jag bryr mig inte om vilken dans, eller ens om det är seriöst eller komiskt, bara... dans, dammit.
Han har ju redan sjungit, så det känns som ett naturligt andra steg (visst, Kripke? Don't you agree?).
Alex: Why would you ever want to run twenty-six miles?
Harper: The same reason you stayed on the couch for the entire month of July.
Alex: Aaah, I get it. A sense of accomplishment!
- Wizards of Waverly Place
last.fm | avatarer | livejournal
0

#78 Medlemmen är offline   Tess Ikon

• Tv-recensent
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Tv-landare
  • Gick med: 1 september 04
  • Från:=)

Postad 28 april 2007 - 22:42

tänkte se om man kunde komma på några roliga önskingar att bidra med ...Men måste fråga vem är den här Kripke alla pratar om???

Försökte spontant komma på något som skulle vara kul...
*Kanske kan göra en 13 snart 30 variant...kanske att någon utav killarna fastnar i en yngre eller äldre kropp mitt i ett mysterium eller nåt..kan ej komma på något spesifikt för stunden.
*Hade velat se sjöjungfrur som ett myserieum..
*Som tidigare nämts se Dean dansa.. :yes
*I ett avsnitt blir Dean kan bli som mel gibsson i filmen Vad kvinnorna vill ha kan läsa deras tankar? kanske kommer fram till något inskikts fullt ;)
(the lion=Edward, the lamb= Bella)
Edward Cullen: And so the lion fell in love with the lamb.
Isabella Swan: What a stupid lamb.
Edward Cullen: What a sick, masochistic lion.

----------------------------------
OneTreeHillFans.se
0

#79 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 28 april 2007 - 22:59

Visa inläggTess, 28 Apr 2007, 23:42 skrev:

tänkte se om man kunde komma på några roliga önskingar att bidra med ...Men måste fråga vem är den här Kripke alla pratar om???

Eric Kripke är Supernaturals skapare och the big boss man. Vilket är anledningen till att vi tjatar om honom hela tiden. :)

Citat

*I ett avsnitt blir Dean kan bli som mel gibsson i filmen Vad kvinnorna vill ha kan läsa deras tankar? kanske kommer fram till något inskikts fullt ;)

Oooh, det vore roligt! :yes
0

#80 Medlemmen är offline   wirehangers Ikon

• Fun > Realism
  • Visa blogg

Postad 28 april 2007 - 23:16

Citat

*I ett avsnitt blir Dean kan bli som mel gibsson i filmen Vad kvinnorna vill ha kan läsa deras tankar?

Oh ja, inget är läskigare än Mel Gibson! Förutom kanske Richard Gere, men det är jämnt skägg.
"You can do whatever you want, you just have to know what that is. For me, it's Lucky Charms, and TV."
- Abed, Community
0

#81 Medlemmen är offline   Larsson Ikon

• Property of addspirit
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Gick med: 27 oktober 04
  • Kön:Man
  • Från:Gävle

Postad 29 april 2007 - 17:11

Ska väl försöka ge mig på att önska lite jag med. :)
  • Spinner vidare lite på det här med Sam full. Jag tycker det vore kul om de under sin genomresa träffar på en gammal vän (som vet om deras yrke) och stannar till hos henne/honom för att umgås. Där bjuds de på lite alkohol och blir fulla båda två, lagom till att ett spöke/monster dyker upp. Vore kul om Dean blev ledsen och Sam arg också, precis som folk tenderar att bli fulla. ;)

• Sam och Dean träffar en tjej på varsitt håll, ovetandes om att tjejerna är tvillingar. När de sen träffar på en av tjejerna så tror båda att det är den tjejen de träffat.

• Vad sägs om att bröderna besöker ett spökhus där spökena ser ut som kloner av personerna som befinner sig i huset. Tänk er en scen där Dean blir jagad av en ond spökkopia av sig själv.

• Dean träffar en kvinna som egentligen är man. Hans reaktion på det hela skulle vara ganska kul att se. ;)
Nu tog fantasin slut.
0

#82 Medlemmen är offline   Crusader Ikon

• Tv-producent
  • Gick med: 4 mars 05
  • Från:Sverige

Postad 30 april 2007 - 00:04

*Jag skulle vilja se Dean göra en Harrison Ford: Tufft och skrikande jaga en ensam fiende runte ett hörn och strax komma springande tillbaka med en hel hop med fiender efter sig. :D
*Jag skulle vilja se Dean ha sex med, eller kyssa, en zombie/spöke utan att veta att det är en zombie/spöke.
*Jag skulle vilja se Sam och Dean i vilda västern.
*Jag skulle vilja se ett avsnitt där de hamnar i sagor och träffar på sagofigurer.

Sedan är det de jag nämnt innan:
*Dean: "We're gonna ned a bigger gun!".
*Drake (Kripke, HÖR OSS)

Hmm, vi kanske skulle göra en lista över alla önskningar som gått i uppfyllelse och vilka som inte har?
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience, and it's found a home with all the friends I've made. And if they think of me now and then...if they don't forget me...our hearts will be one. My friends are my power! -Sora in "KINGDOM HEARTS"
"When I joined the core, we didn't have tanks. We had sticks . . . TWO sticks . . . and a rock . . . and the whole platoon had to share the rock." -Sarge in HALO 2
Supernatural.com:Dagboken, Notepad med ocult info bakom avsnitten mm.
0

#83 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 30 april 2007 - 10:53

Visa inläggLarsson, 29 Apr 2007, 18:11 skrev:

• Spinner vidare lite på det här med Sam full. Jag tycker det vore kul om de under sin genomresa träffar på en gammal vän (som vet om deras yrke) och stannar till hos henne/honom för att umgås. Där bjuds de på lite alkohol och blir fulla båda två, lagom till att ett spöke/monster dyker upp. Vore kul om Dean blev ledsen och Sam arg också, precis som folk tenderar att bli fulla. ;)

• Sam och Dean träffar en tjej på varsitt håll, ovetandes om att tjejerna är tvillingar. När de sen träffar på en av tjejerna så tror båda att det är den tjejen de träffat.

• Vad sägs om att bröderna besöker ett spökhus där spökena ser ut som kloner av personerna som befinner sig i huset. Tänk er en scen där Dean blir jagad av en ond spökkopia av sig själv.

• Dean träffar en kvinna som egentligen är man. Hans reaktion på det hela skulle vara ganska kul att se. ;)

Coola önskningar! Och yay, fler som önskar saker. Visst är det roligt? :grin

Visa inläggCrusader, 30 Apr 2007, 01:04 skrev:

*Jag skulle vilja se Dean ha sex med, eller kyssa, en zombie/spöke utan att veta att det är en zombie/spöke.

Ewwww.... :yuck

*Jag skulle vilja se ett avsnitt där de hamnar i sagor och träffar på sagofigurer.

Ooooh, det skulle kunna vara coolt! :ok
0

#84 Medlemmen är offline   Tess Ikon

• Tv-recensent
  • PipPipPipPipPipPipPip

Postad 30 april 2007 - 17:19

Hmm, vi kanske skulle göra en lista över alla önskningar som gått i uppfyllelse och vilka som inte har?

Hade varit skoj å se :)

OneTreeHillFans.se
0

#85 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 29 maj 2007 - 13:42

Vore det inte skoj om Dean och/eller Sam skulle bli osynlig(a) i ett avsnitt? :)
Alltså, de ska fortfarande kunda påverka världen - lyfta upp saker, prata, allt sånt - bara det att ingen kan se dem? :look (Fast vi tittare skulle såklart få se en massa scener ur deras synvinkel, för... annars vore det ju tråkigt).

Dean skulle använda sin nya "gåva" åt att göra en massa roliga saker - smyga in på konserter och sånt där - innan han tröttnade på det. Sedan skulle han spendera resten av avsnittet hängandes på ett café eller restaurang någonstans där han snor åt sig en massa mat. :grin
Och Sam skulle hänga på biblioteket och försöka komma på något sätt att göra dem synliga igen, och därmed ge upphov till en massa urban legends om hemsökta bibliotek p.g.a. alla "flygande" böckerna.

Och eftersom de verkligen är osynliga så kan de ju såklart inte se varandra heller, så de skulle gå in i varandra hela tiden och det skulle göra monster-fight:andet lite krångligare (de måste naturligtvis ha något MotW i avsnittet också :yes) - och tänk er bara när de letar efter varandra! De kan ju inte se varandra, så de får ropa. Och folk kommer bara höra en massa "Dean, where are you?" "Over here!" "And where exactly is 'over here', Dean?" "Follow the sound of my voice..." "Are you in the kitchen?" utan att se någon källa till allt pratet. :hehe

Much fun. :yes
Så, Kripke, fixa!
0

#86 Medlemmen är offline   Crusader Ikon

• Tv-producent

Postad 29 maj 2007 - 18:40

En kul idee, Restless. :) fast jag tror det hade varit roligare om bara Dean hade varit osynlig. Han kunde jävlas med sam en massa. :D
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience, and it's found a home with all the friends I've made. And if they think of me now and then...if they don't forget me...our hearts will be one. My friends are my power! -Sora in "KINGDOM HEARTS"
"When I joined the core, we didn't have tanks. We had sticks . . . TWO sticks . . . and a rock . . . and the whole platoon had to share the rock." -Sarge in HALO 2
0

#87 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 29 maj 2007 - 20:19

Ooooh, jag fick just en bild i huvudet av hur Sam försöker vara diskret och prata med Dean ute bland folk, utan att de märker att han pratar "med sig själv". :yes
0

#88 Medlemmen är offline   Tess Ikon

• Tv-recensent
  • PipPipPipPipPipPipPip

Postad 29 maj 2007 - 22:17

haha underbar ide Restless..ser/hör framförmig hur de försöker lokalisera varandra ;)

OneTreeHillFans.se
0

#89 Medlemmen är offline   Crusader Ikon

• Tv-producent

Postad 29 maj 2007 - 22:29

Heh, Dean kniper en tjej på baken och hon tror det var Sam och ger hopnom en örfil. :P

En annan grej jag skulle vilja se, Dean och Sam bli krymta till Lilleputt storlek. :D Hade varit kul att se dem försöka lösa det. :)
Eller till dvärg storlek och se dem försöka köra bilen, lyfta sina vapen osv. :D
0

#90 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 14 oktober 2007 - 20:40

Högst upp på önskelistan just nu (för mig, alltså):
1. Drake! Snälla, Kripke?
2. Kroppsbytaravsnitt.
3. Ellen är med igen! Jag saknar Ellen. She's awesome. :sigh
0

#91 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 16 oktober 2007 - 19:26

Underbar idé, men man det var jobbigt!

Uppfyllda önskningar:
Crusader önskade sig: Vad jag mer skulle vilja ha är att en sorts fiende från säsong återvänder i ett avsnitt. T ex en Windigo, en Morph... (Nightshifter)
Crusader önskade sig: Jag skulle också vilja att de träffar på nåt utanför ramen av deras expertis som t ex en rymdvarelse eller nåt. (Tall Tales)
Drusilla önskade sig: Jag skulle vilja att flera personer som varit med i tidigare avsnitt dök upp igen, det behövs lite kontinuitet i serien. (Bobby, Ellen, Ash, Jo, Ava, Andy...)
Drusilla önskade sig: Sen önskar jag att bröderna ska börja samarbeta med goda demoner i jakten på monster. (sorta. The Kids Are Alright, Blondie vill hjälpa Sam)
Restless (jag...) önskade sig: ZOMBIES!!! Jag vill att Sam och Dean ska träffa på lite zombies. (Children Shouldn't Play With Dead Things, Croatoan)
TW_IW önskade sig: Jag vill se Mary, flashbacks eller kanske spöke a lá home (All Hell Breaks Loose, WIAWSNB)
TW_IW önskade sig mer John (All Hell Breaks Loose)
Crusader önskade sig: Dean i en scen börjar sjunga "If you whant to be my lover" och göra rörelser till. Sam kommer på honom. (Simon Says)
Crusader önskade sig ett varulvsavsnitt (Heart)
Restless önskade sig att Ellen, Jo & Ash skulle komma tillbaka (Hunted, BUABS, AHBL)
Restless önskade sig: De måste rädda John! Han måste få gå vidare till, typ, vad-det-nu-är-för-ställe kick-ass monsterjägare hamnar i när de dör (Pylea?), han kan inte stanna i helvetet! (AHBL pt. 2)
Wirehangers ösnkade sig: Jag ser gärna mer "riktiga" myter inbakade i serien. (med Hårgalegenden som exempel). (Bortbytlingar är en riktig myt... TKAA)
Restless önskade sig: Avas återkomst, Andys återkomst, Bobbys återkomst. (AHBL)
Crusader önskade sig: ett sånt där cheesigt Jul-aktigt avsnitt där de hamnar i en mystiskt bizzarovärld där deras mamma aldrig dog (WIAWSNB)

Lite läskigt att se allt uppradat på det där sättet, but there ya go! :)

Listan över ej uppfyllda önskningar kommer senare, jag måste organisera det lite bara...

Detta inlägg har redigerats av Restless: 16 oktober 2007 - 19:29

0

#92 Medlemmen är offline   TW_IW Ikon

• Morgontv-värd
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Gick med: 12 mars 06
  • Från:Somewhere Over The Rainbow

Postad 16 oktober 2007 - 19:45

Wow, bra jobbat Restless! :ok

Visa inläggRestless, 16 Oct 2007, 20:26 skrev:

Restless önskade sig: De måste rädda John! Han måste få gå vidare till, typ, vad-det-nu-är-för-ställe kick-ass monsterjägare hamnar i när de dör (Pylea?), han kan inte stanna i helvetet!

Crusader önskade sig: ett sånt där cheesigt Jul-aktigt avsnitt där de hamnar i en mystiskt bizzarovärld där deras mamma aldrig dog (WIAWSNB)

Jag tycker nästan de önskningen stämmer in så perfekt på det vi fick att det är för creepy. :P
Maria: What about that thing with Courtney last year?
Michael: Those were extenuating circumstances. She was a Michael-worshipper...
0

#93 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 16 oktober 2007 - 21:45

Ooooch här är alla ouppfyllda önskningar. Ordnade efter typ. :look

Platser:
Sam och Dean i vilda västern
Sam och Dean på en medeltidsmarknad
Sam och Dean omkringklampandes på ett snöigt berg
Sam och Dean i ett träsk (i New Orleans)
Sam och Dean i Mexico (särskilt Tijuana)
Sam och Dean i Kanada
Supernatural at sea!

Förtrollningar och liknande:
Sam och/eller Dean blir osynliga i ett avsnitt
Sam och Dean byter kropp med varandra
Sam och Dean blir krympta
Någon lagom rollig förhäxning/förbannelse som killarna kan klaga på avsnittet igenom
Dean får förmågan att läsa kvinnors tankar
Dean som varulv
Någon av killarna fastnar i en yngre/äldre kropp i ett avsnitt

Avsnittsönskningar:
Deja vu-avsnitt, där samma dag återupplevs flera gånger
Ett mardrömsavsnitt
Att de inte lyckas rädda någon alls en vecka
Ett spökhus där spökena ser ut som kloner av personerna i huset (onda Sam och Dean-kloner!)

Roliga grejer, random händelser:
Dean dansar
Dean träffar en kvinna som egentligen är en man
"We're gonna need bigger guns".
Supernatural/House crossover (yeah... that ain't never gonna happen)
De använder en flamethrower
Dean/spöke (eller Dean/zombie) utan att Dean inser att tjejen är ett spöke/zombie
Dean jagar en ensam fiende, springer runt ett hörn, och kommer sedan tillbakaspringande med en hel hop fiender bakom sig
Sam och Dean träffar en tjej på varsitt håll, ovetandes om att tjejerna är tvillingar. När de sen träffar på en av tjejerna så tror båda att det är den tjejen de träffat.
Dean: "Jesus Christ..." - Demon: "Not exactly"
Under sin genomresa träffar de på en gammal vän (som vet om deras yrke) och stannar till hos henne/honom för att umgås. Där bjuds de på lite alkohol och blir fulla båda två, lagom till att ett spöke/monster dyker upp. Vore kul om Dean blev ledsen och Sam arg också, precis som folk tenderar att bli fulla.

Dramatiska grejer:
Sam blir halvond, av någon anledning relaterad till hans förmågor/koppling till demonen
Dean tänker tillbaka på hur hans liv var när Mary fortfarande levde

Önskningar om karaktärer:
Sarah kommer tillbaka
Missouri kommer tillbaka
Dean/Ellen
Andy i en större återkommande roll i serien
Megdemonen kommer tillbaka
Jo kommer tillbaka

Förklädnader, undercover-roller:
Sam och Dean fejkar dialekter
Riddarutstyrsel. Med matchande svärd och häst.
Chippendales/manliga strippor
Något som får Jensen att bära glasögon
Livvakter (som de i Baywatch)
Bibliotekarie
Dean under-cover som high school-vikarie
Sam i flytväst
De går med i ett teatersällskap (Dean i tights!)

Monster/varelser:
Drake
Häxa
Troll
Älvor
Yeti
Bigfoot, som sedan visar sig vara ett harmlöst djur
Varelser från gamla sagor
Leprechauns
En giganormus alligator
Chucky-aktig docka
Djävulen, THE Big Bad, Underjordens härskare, demonkungen
Sirener, sjöjungfrur, vattennymfer
Spindlar
Gigantiska maskar från underjorden i Tremors-stil
Små, små pysslingar
Kraken
Monster i källaren/på vinden
De träffar Gud, personligen
Jultomten

Blandat:
Ryan Devlin gästspelar
Vi får träffa någon mer från Sams Stanfordtid
Sam plockar fram den där coola kniven han har på promofotona.
Fler tillbakablickar på deras liv (som i LOST)

Phew! Det där var många önskningar... Men fler kan de bli, så önska på! :)

Detta inlägg har redigerats av Restless: 16 oktober 2007 - 21:48

0

#94 Medlemmen är offline   wirehangers Ikon

• Fun > Realism
  • Visa blogg

Postad 08 november 2007 - 18:58

Wow, kul att läsa igenom den här tråden nu. Det är ju så mycket som slagit in! :bigeyes
Men! Vi har glömt något! Idén kom till mig som en blixt från en halvmulen himmel!
FÅGLAR! Allvarligt, snälla snälla Kripke. Jag tänker mig detta:
Sam och Dean kommer till en stad med bara några få människor kvar, alla andra har stuckit eller är döda. Anledningen? Ondskefulla fåglar har tagit över hela stan. I en scen går Sam och Dean genom huvudgatan i stan och på varenda balkong, hustak, telefonstolpe, överallt sitter kråkor/skator, och det är helt knäpptyst. Dean: "Oh...kay, this is a little creepy." Och sen helt plötsligt så anfallar fåglarna.
Okej, så det är inte så mycket min idé som det är Alfred Hitchcock's men det ÄR min idé att ha med det i SPN. Och deras fåglar bör vara läskigare än Hitchcock's.

Also, låt oss upprepa de viktigaste önskningarna (nån gång kommer de slå, om vi bara säger det tillräckligt!):
Drake! Hoodoo i Louisiana-träsk! Dockor! Riktig häxa! Älvor!
Kripke, make it so!
- Abed, Community
0

#95 Medlemmen är offline   Tess Ikon

• Tv-recensent
  • PipPipPipPipPipPipPip

Postad 08 november 2007 - 23:12

*Jag skulle vilja se att de spelar Singstar/Kareoke...
möjligen att följande skulle kunna hända:
skulle vara svårt att se Sam där om han inte var full eller nåt:P
eller bara att Dean sjunger mot en yngre kille/barn och försöker briljera i med sina 80-tals rocklåtar. Sam klagar som vanligt på hans musiksmak.

*Snart är de väl tid för att hamna i Roswell, New Mexico och kanske stöta på någon alien (eller om det i själva verket är något annat övernaturligt, vilket som..) Roligt om de stöter på en massa UFO fantaster.

*Dean säger ju att han vill åka till Las Vegas i slutet 1x14
Dean: I know what we need to do about your premonitions. I know where we have to go.
Sam: Where?
Dean: Vegas. (Sam ‘harrumphs’ and walks out) What? Come on man! Craps table? We’d clean up!

han kan väl åtminstone uppfylla Deans önskan ;)

Jag gillar förövrigt iden med Fåglarna, får en massa bilder i huvudet från den filmen och de skulle vara supersnyggt i SPN, ser alla ser verkligen hur himlen blir alldelses svart utav kråkor/korpar kommandes flygande.

OneTreeHillFans.se
0

#96 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 09 november 2007 - 19:51

Oooh, läskiga fåglar, övergiven stad... Creepy. I love it! :yes
0

#97 Medlemmen är offline   Crusader Ikon

• Tv-producent

Postad 11 november 2007 - 04:54

Jag antar att vi kan stryka gammla sagor från listan... eller ska vi ha den kvar i väntan på mer exakt variant? Jag menar där är andra saker på listan som har hänt fast inte exakt som där står.
0

#98 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 11 november 2007 - 11:13

Nja, det är snarare en "vi väntar ett tag tills lite fler önskningar blivit uppfyllda så kan vi göra en ny sammanfattningslista då"-grej.
0

#99 Medlemmen är offline   Crusader Ikon

• Tv-producent

Postad 11 november 2007 - 14:45

K. :P
0

#100 Medlemmen är offline   Restless Ikon

• winter is coming
  • Visa blogg

Postad 02 oktober 2008 - 19:15

Mer Castiel please! :grin
0

Dela med dig av detta ämne:

• (8 Sidor)
  • +
  • « Första
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6