Tv-lands Forum: 308 - Lord of the Pi's - Tv-lands Forum

Hoppa till innehåll

Site p Tv-land fr Veronica Mars

• (3 Sidor)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

308 - Lord of the Pi's Torsdag 2 augusti 20:00 SVT2

#1 Medlemmen är offline   Illyria Ikon

• Nyhetsankare
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Visa blogg
  • Grupp: Admin
  • Gick med: 26 maj 04
  • Kön:Kvinna

Postad 19 oktober 2006 - 08:56

Avsnittsbeskrivning från CW

Citat

HEIRESS & AUTHOR PATRICIA HEARST GUEST STARS - Selma Rose (guest star Patricia Hearst), the wealthy grand-daughter of the founder of Hearst College and a member of the Hearst College Board of Trustees, mysteriously disappears the night before she is to cast a swing vote that will determine the fate of the Greek system on campus. Keith (Enrico Colantoni), with Veronica's (Kristen Bell) help, is hired by Dean O'Dell (guest star Ed Begley, Jr., "Arrested Development") to investigate the disappearance. Meanwhile, Veronica has been rehired as a photographer at the Hearst Free Press, but she and Logan (Jason Dohring) fight over her involvement in the rape case.

Tv Guide skrev:

A wealthy Hearst College trustee (Patricia Hearst), who will cast the deciding vote on whether to continue the Greek system on campus, disappears during a reception in her honor the night before she is to vote. Dean O'Dell quickly hires Keith to find her and Veronica helps out. Also, Logan fears for Veronica's safety since she was attacked and takes it upon himself to protect her.

Avsnittet är skrivet av Diane Ruggiero och regisserat av Steve Gomer.

Gästskådespelare: Patty Hearst

Promofoton

Spoilers:
I det här avsnittet försvinner en styrelsemedlem för Hearst samma kväll som skolan ska ha ett viktigt möte om Hearsts framtid. I rollen som den kidnappade styrelsemedlemman kommer vi se Patty Hearst, hon kommer inte spela sig själv, men rollen liknar mycket hennes liv. I verkligheten är Patty Hearst barnbarn till tidningsmogulen Willian Randolph Hearst och här i serien kommer hon spela barnbarn till skolan Hearsts grundare (och timmermogul, istället för tidninigsmogul). Patty Hearst blev också kidnappad, precis som karaktären, men om det är fler likheter med hennes kidnappning återstår att se. (från Zap2it i augusti)
VeronicaMars.se | Last.fm | Blogg: Square Eyes | Twitter

I want to go to there. - 30 Rock
0

#2 Medlemmen är offline   Illyria Ikon

• Nyhetsankare
  • Visa blogg

Postad 05 november 2006 - 01:19

Har lagt till den officiella avsnittsbeskrivningen i första inlägget, men jag tänker inte läsa den förrän senare. Känns som risk för större spoilers nu. Om någon vill hjälpa till att översätta den till Neptune Navigator tas det tacksamt emot. :)

0

#3 Medlemmen är offline   wirehangers Ikon

• Fun > Realism
  • Visa blogg
  • Grupp: Moderator
  • Gick med: 19 januari 04
  • Från:Hälsingland

Postad 05 november 2006 - 01:56

Om avsnittsbeskrivningen: Oh, så Veronica vill jobba på tidningen igen? Antar att Nish ersättare är en bättre redaktör då, undrar om vi kommer få se honom/henne.

V och Logan bråkar över våldtäktsfallet? Hmm. Undrar om V misstänker Mercer och Logan är sur pga det? Han borde ju annars vara rätt förstående då han är den enda hittils som vet allt om då V blev våldtagen. Jag vet inte om jag gillar hur det där låter, jag hoppas inte Logan tänker klanta sig igen, och jag vet inte riktigt hur detta skulle kunna bli Vs fel. Hon försöker ju bara lösa fallet. :look
"You can do whatever you want, you just have to know what that is. For me, it's Lucky Charms, and TV."
- Abed, Community
{ blog | last.fm | facebook | twitter }
0

#4 Medlemmen är offline   Crusader Ikon

• Tv-producent
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Gick med: 4 mars 05
  • Kön:Man
  • Från:Sverige

Postad 07 november 2006 - 13:26

Smarthjärnan i mig har precis fattat att Pi's inte står för ärtor. :P

Iallafall, namnet får avsnittet att låta väldigt intresant.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience, and it's found a home with all the friends I've made. And if they think of me now and then...if they don't forget me...our hearts will be one. My friends are my power! -Sora in "KINGDOM HEARTS"
"When I joined the core, we didn't have tanks. We had sticks . . . TWO sticks . . . and a rock . . . and the whole platoon had to share the rock." -Sarge in HALO 2
Supernatural.com:Dagboken, Notepad med ocult info bakom avsnitten mm.
0

#5 Medlemmen är offline   Andreas Ikon

• Supertramp
  • Grupp: Tidigare admin
  • Gick med: 9 oktober 06
  • Från:Göteborg

Postad 07 november 2006 - 16:12

Nej, snarare 3.1415926 osv...:)

Om avsnittsbeskrivning: Det kulle ju kunna vara så att han är orolig för henne också? Att han är rädd för att våldtäktsmannen skall tröttna på hennes utredning, och ge igen? Känns inte helt otroligt... För jag håller med om att han borde kunna förstå henner annars, och om Mercer ser ut att vara den skyldige har jag svårt att se att han skulle vilja stoppa henne från att komma på om han är det eller inte?

Och namanet är såklart en referns till Lord of the Flies:P
The coldest place that I ever seen, is the hills back in Harlan County
-Jim Ford
0

#6 Medlemmen är offline   Illyria Ikon

• Nyhetsankare
  • Visa blogg

Postad 07 november 2006 - 16:19

Fast i det här fallet tror jag det har med frats att göra, Pi Sigma osv... jag har inte läst avsnittsbeskrivningen så jag spekulerar bara på själva avsnittstiteln.

0

#7 Medlemmen är offline   Crusader Ikon

• Tv-producent

Postad 07 november 2006 - 16:30

Jag tror som Illyria. Pi Sigma är dessutom Grekiska för "P, S".
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience, and it's found a home with all the friends I've made. And if they think of me now and then...if they don't forget me...our hearts will be one. My friends are my power! -Sora in "KINGDOM HEARTS"
"When I joined the core, we didn't have tanks. We had sticks . . . TWO sticks . . . and a rock . . . and the whole platoon had to share the rock." -Sarge in HALO 2
0

#8 Medlemmen är offline   Andreas Ikon

• Supertramp
  • Grupp: Tidigare admin
  • Gick med: 9 oktober 06
  • Från:Göteborg

Postad 07 november 2006 - 18:34

Jo, självklart men den grekiska bokstaven Pi har ju fått en innebörd i det moderna samhället som en konstant som används vid cirkelberäkning, trigonometri och så vidare. En av de naturliga konstanterna. På samma sätt som de flesta grekiska bokstäver har en matematisk innebörd.

Edit:
För mig det vill säga... Jag förknippar alla grekiska bokstäver med matematiska formler:)

Detta inlägg har redigerats av Andreas: 07 november 2006 - 19:06

The coldest place that I ever seen, is the hills back in Harlan County
-Jim Ford
0

#9 Medlemmen är offline   Illyria Ikon

• Nyhetsankare
  • Visa blogg

Postad 07 november 2006 - 18:51

Har lagt till beskrivningen från Tv Guide i första inlägget, om någon vågar läsa den. Jag tänker vänta tills efter jag sett 307.

Visa inläggCrusader, 7 Nov 2006, 16:30 skrev:

Pi Sigma är dessutom Grekiska för "P, S".
No shit. ;)

0

#10 Medlemmen är offline   Illyria Ikon

• Nyhetsankare
  • Visa blogg

Postad 13 november 2006 - 15:06

Har lagt upp fyra promofoton från avsnittet på VM.se, jag tycker inte de är spoilriga, de är på Patty Hearst (och Veronica).

0

#11 Medlemmen är offline   Illyria Ikon

• Nyhetsankare
  • Visa blogg

Postad 15 november 2006 - 11:41

Promo för avsnittet (ladda hem zip). Har lagt till ytterligare sex promofoton i galleriet också.

Verkar som Logan börjar bli trött på Veronica...

0

#12 Medlemmen är offline   Ed* Ikon

• Kameraman
  • PipPip
  • Grupp: Members
  • Gick med: 24 oktober 06

Postad 15 november 2006 - 13:06

Visa inläggIllyria, 15 Nov 2006, 12:41 skrev:

Verkar som Logan börjar bli trött på Veronica...

Mmm, jag fick den känslan när de var i hotellobbyn (avsnitt 6) och L inte presenterade V för sin connection på hotellet... han borde gjort det innan V blev tvungen att "visa klorna".
0

#13 Medlemmen är offline   ZePPelin_ Ikon

• Programinslagsreporter
  • PipPipPip
  • Grupp: Active Members
  • Gick med: 7 oktober 06
  • Från:Norrköping

Postad 15 november 2006 - 20:27

Kolla på promon nyss för detta avsnitt och måste säga att det ser väldigt intressant ut. Fick lite rysningar utav den. Veronicas och Logans förhållande verkar utsättas för ännu mera påfrestningar än förut. Undrar om det håller så mycket längre till... Lite synd :(

Men iaf verkar det vara ett nytt kanonavsnitt påväg, med en högre dos utav känslor än vanligt.

Ajdå, sorry, trodde man inte behövde spoilermarkera när det bara var fårn promon....
Förresten hur kan man läsa andras spoilermarkeringar?
Veronica Mars | the O.C. | Heroes

Stavfel! Alltid stavfel..... Ändra!
Det heter inte, inte itne. Inte!!! itne inte itne inte.... Alldeles för snabb ibland.
0

#14 Medlemmen är offline   Crusader Ikon

• Tv-producent

Postad 15 november 2006 - 22:18

Man markerar dem. :)
0

#15 Medlemmen är offline   Illyria Ikon

• Nyhetsankare
  • Visa blogg

Postad 16 november 2006 - 01:25

Opening scene

Vad har hänt med Chip, samma som Veronica? Ser ju ut som någon gjort något med hans hår ivarjefall. Eller är det bara ett vanligt fratprank? Lamb ser inte helt glad ut att O'Dell väljer Veronica över honom, ouch. ;)

Beskrivningen: Äntligen ska Keith jobba på ett fall? Eller möjligtvis!

0

#16 Medlemmen är offline   wirehangers Ikon

• Fun > Realism
  • Visa blogg

Postad 16 november 2006 - 01:53

Bwahaha. "The sheriff is an idiot, I've met smarter sandwiches." Jag älskar Dean O'Dell! När han först dök upp tänkte man ju att han skulle vara en riktigt pain in the ass, men allt eftersom har han bara blivit bättre och bättre. Måste säga att Ed Begley Jr har slagit bort i stort sett alla minnen jag hade av honom i dåliga roller/serier. :clap
Avsnittet verkar bra - intressant med Chip! Undrar om detta slår hål på min teori att Chip är våldtäktsmannen... Och heh åt att Lamb fick nobben för Team Mars. In your face!
"You can do whatever you want, you just have to know what that is. For me, it's Lucky Charms, and TV."
- Abed, Community
0

#17 Medlemmen är offline   Illyria Ikon

• Nyhetsankare
  • Visa blogg

Postad 19 november 2006 - 13:38

Artikel om Patty Hearst och hennes medverkan i VM (det pratas om avsnittet).

Citat

“I was on the computer one day and read that I was going to be on ‘Veronica Mars,’” recalls Hearst with a laugh. “[Series creator] Rob Thomas was giving an interview and happily saying, ‘Oh yes, and we’re very excited.’ I was very surprised to see that. I forwarded it to my agent and said, ‘Really? When were you planning on telling me?’”

Chalk it up to miscommunication between Thomas, Hearst and her agent, but everything was eventually worked out. In a bit of casting kismet, Hearst was signed to play Selma Rose Hearst, granddaughter of the founder of fictional Hearst College (Veronica’s alma mater), who may or may not have been kidnapped.

I artikeln står det också att Charles Shaughnessy (The Nanny) ska gästspela som hennes man i avsnittet.

0

#18 Medlemmen är offline   wirehangers Ikon

• Fun > Realism
  • Visa blogg

Postad 19 november 2006 - 14:24

Charles Shaughnessy som i Maxwell-från-The-Nanny?? Say it ain't so! Jag hatar honom. :hmpf
- Abed, Community
0

#19 Medlemmen är offline   SoulMeetsBody Ikon

• Tittarombudsman
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Gick med: 2 mars 06
  • Från:Kalmar

Postad 19 november 2006 - 15:09

SHit, mer LoVe trubbel alltså. Men det kan ju vara så att Veronica självklart försöker rota mer i fallet samtidigt som Logan försöker få henne att låta bli. Ser fram emot nästa avsnitt iaf :)
The O.C One Tree Hill Veronica Mars Heroes Ugly Betty
0

#20 Medlemmen är offline   Illyria Ikon

• Nyhetsankare
  • Visa blogg

Postad 22 november 2006 - 15:00

Riktigt bra avsnitt, det flöt på väldigt bra också och det kändes som det tog slut alldeles för snabbt.

Är alla våldtäkter falska? Vissa var med på dem, andra inte? Är någon äkta? Jag är förvirrad. Och vad hände med Veronicas hår, de kunde väl gjort det lite bättre, med en sån frisyr i början syns det tydligt att det inte är något som hänt "på riktigt".

Keith borde alltid ha ett fall att jobba på, det blir genast så mycket bättre då, speciellt när han och Veronica jobbar tillsammans, familjen Mars gör inbrott ihop: :hehe Veronicas falska samtal till Lamb var obetalbart och än mer när Keith avbryter :grin (men varför använde hon inte sin mobil?). Lamb fick se sig knäppt på näsan två ggr av Veronica i det här avsnittet, han kan komma vara än mer mot henne i framtiden. Det var ett bra CotW då det blandade in tidigare personer, men de borde sluta med stuntcasting, Patty Hearst är ingen bra skådespelare.

M. Ward - Poison Cup på slutet när Veronica ignorerar när Logan ringer var snyggt gjort. Kommer vi få se Logan göra slut med V i nästa avsnitt? När Veronica sa att hon älskade honom och att allt var bra kändes det inte bra. Logan har rätt om att V vill se honom ändras, det spelades tydligt på det i tidigare avsnitt, men båda två är väldigt starka personligheter och ger sig inte lätt och de kan båda visa sig vara lika goda kålsupare när det gäller den andra. Veronica tar sig inte för att sätta en tracker på Logan och Logan tar sig inte för att anställa en livvakt åt V. Det känns inte som det är helt rätt att de är ihop nu, det skulle inte skada V, eller Logan, om de var ensamma ett tag.

Och att vi får riktiga BFF-scener med Veronica och Wallace betyder mycket, tänk vad perfekt det kunde vara om Mac hade varit med på ett hörn också. Säsongen växer fram allt mer, känns trist att det är sista avsnittet nästa vecka, men förhoppningsvis fortsätter den här stilen sen när nästa block kommer tillbaka.

0

#21 Medlemmen är offline   wirehangers Ikon

• Fun > Realism
  • Visa blogg

Postad 22 november 2006 - 18:24

Jag vet inte... Jag var med på noterna i halva avsnittet, men sedan kändes tempot konstigt. Det är väl kanske för att mysteriet går snabbare, men det var lite för mycket som hände på en gång.

Först och främst, det bra i avsnittet:
Lamb får nobben av Dean som går till Veronica istället (burn!).
Veronica och Keith gör inbrott var ju klassiskt, särskilt Vs gulliga Disneyland-kommentarer.
Veronica lurar Lamb på telefon och Keith plockar upp luren. Heehee!
Wallace/Veronica-scener, yay! (Synd bara med Wallaces fula hår.)
Selma Roses hundar var ursöta. :crush

Och det mindre bra:
CotW funkade sådär för mig. Det tog för mycket fokus från våldtäktsfallen, eller inte tillräckligt med fokus. Jag kände att jag ignorerade fallet nästan helt för att koncentrera mig på Mysteriet. Taskigt skådespeleri också, men bonuspoäng för att de knöt ihop det med Hallie.

Ack. Jag var så lättad när V sa att hon älskade Logan, jag tänkte att vi kunde få några avsnitt till med dem ihop. Nu ser det mörkt ut, Logan såg förkrossad ut när han tittade på henne. Och jag förstår vad de försökte säga med scenen, vilket är anledningen till att jag inte klagar på logiken (men allvarligt Logan, hon skulle ju sätta sig och äta, måste hon släppa allt vara för att svara i telefon?). Deprimerande i alla fall.
Logan har varit lite smågnällig den här säsongen och jag tror det är för att pojkvänsrollen inte funkar för honom just nu, och jag saknar OPJ-Logan. :/ Jag tror att jag bara är en LoVe-shipper när de inte är ihop.

Och sedan fick vi massor med info om våldtäktsfallen. Tydligen finns det inte tillräckligt med bevis för att vara säker på att alla tjejer våldtagits? Men V ifrågasätter väl inte om Parker och Stacy våldtogs, eller? Och var feministerna ansvariga för Chips come-uppance? Jag antog det, men det gick som sagt väldigt snabbt i avsnittet. Kan de ha gjort skrämselattacken på Veronica också? Så många frågor, så väldigt lång tid till nästa avsnitt. :shake
- Abed, Community
0

#22 Medlemmen är offline   SoulMeetsBody Ikon

• Tittarombudsman
  • Gick med: 2 mars 06
  • Från:Kalmar

Postad 22 november 2006 - 19:18

Helt okej avsnitt. :) Fanns några riktiga höjdpunkter som ni redan har nämnt... Veronicas samtal till Lamb, Veronica och Keiths inbrott osv osv.... Kul att se Wallace igen också men den stora frågan är ju vart är Mac?! :bigeyes

CotW var sådär alltså, gillade inte alls Hearst-kvinnans skådespeleri. Störde mig mest på det under hela avsnittet...

Sen LoVe då, undrar verkligen hur det ska gå nu. Man märkte ju att Veronica inte riktigt menade det där I Love you, och usch vilken förkrossad min Logan hade i slutsekunderna. Nu får man bara hoppas att dom återigen lyckas läka ihop det.
The O.C One Tree Hill Veronica Mars Heroes Ugly Betty
0

#23 Medlemmen är offline   Pyggme Ikon

• Puck me!
  • Visa blogg
  • Grupp: SuperMod
  • Gick med: 26 februari 06
  • Från:Malmö

Postad 22 november 2006 - 19:18

Ok, jag känner att jag missat något här nu - det här var alltså inte upplösningen på våldtäktsfallet? Det kommer mer om det nästa vecka? Bra i så fall, för jag kände mig väldigt förvirrad. Visst såg Claire o de andra väldigt skyldiga ut, men jag vet inte, jag kan bara inte tro att alla våldtäkterna verkligen varit falska. Falska och falska förresten, för Stacy och Parker var de väldigt verkliga ju. Äh, jag är fortfarande förvirrad.

Logans ansikte i slutscenen krossade nästan mitt hjärta.

Wallace såg skum ut i nya frillan, men jag håller med om att fler BFF-scener mellan dom behövs. Veronicas livvakt var förresten VÄLDIGT lång.

CotW - var inte överbra men samtidigt bättre än flera andra under säsongen. Nej, Patty Hearst är ingen Emmy-kandidat. Tyckte också att det var bra att Hallie kom tillbaka.

Lamb - några av höjdpunkterna i detta avsnittet hade lätt med Lamb att göra. När Dean O'Dell inte får honom att nappa och går bort till Veronica, Lambs stora öron blev inte glad av att höra det som följde. När hon ringde honom var otroligt roligt, det kändes väldigt som gamla VM-tider (hmm, jag tror att jag alltid gillar undercover-historier mest, gjorde det i Alias och gör det här med).

Jag kan förstå lite att tjejerna som blivit rakade har fått väldigt fula "korta" peruker, men när nu Chip skulle vara rakad- hur kan han se så dum ut, det är liksom inget konstigt med rakade killar? Undrar också varför de (våldtäktsmännen/kvinnorna/mannen/kvinnan) inte ställt in hårklipparen på 0 mm utan alla har några fula millimetrar kvar. Det är väl "ännu värre" att bli helt hårlös, kan jag tycka. Äsch, jag vet, små löjliga detaljer man inte ska bry sig om när det är TV.

Apropå frisyrer - håller med Illyria om att det var konstigt med frisyren Veronica hade när hon skulle till mottagningen. Hade nog mer kunnat tänka mig nån sorts halvhög rufsig hästsvans för att kunna dölja det hela, detta kändes inte riktigt som om hon blivit av med något hår alls.

Gillade replikväxlingen mellan Keith "you should stop yelling at my daughter" och Logan "well maybe you should start". Det gör mig lite irriterad att hon inte berättar allt för honom, för han skulle säkerligen dels hålla med Logan, dels kanske kunna hjälpa henne lite med fallet så att hon inte var ensam så mycket. Blev riktigt irriterad på henne när hon gick till parkeringshuset själv, även om hon hade sin älskade teaser med sig. Förresten, la ni märke till att hon inte köpte någon dricka när hon skulle äta lunch i cafeterian... Och apropå det, såg inte människan i parkeringshuset väldigt lång ut? Vänta, jag tar det i mysterietråden istället.
Santana: Having sex is not dating.
Brittany: If it were Santana and I would be dating.

*Twitter*
0

#24 Medlemmen är offline   Catholic Block Ikon

• Morgontv-värd
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grupp: Tv-landare
  • Gick med: 12 juli 05

Postad 22 november 2006 - 19:31

Mycket bra avsnitt. Det var väl lite av en upptrappning inför säsongsavslutning nummer ett men det fungerade bra som en sådan.

CotW var som oftast bra, upplösningen kanske kändes lite väl tam och inte så överraskande men vägen dit var intressant. Alltid kul att se Keith och Veronica jobba ihop. Det här var nog föresten Keiths bästa avsnitt på säsongen. Hejdå Harmony och karaktären är genast mycket bättre. Störde mig dock lite på "you should stop yelling at my daughter", varför ska han alltid lägga sig i sådant? I Normal is the Watchword när Logan slängde saker omkring sig var det befogat, men här? Logan och Veronica har ett litet bråk och genast kommer han, utan att ta reda på något först, och ställer sig på Veronicas sida... nä.

Logan anställer en livvakt. Well, that's sweet and great and everything men nja. Han vill verkligen skydda henne men jag förstår Veronicas reaktion och varför hon ignorerar honom också.

Bra framsteg i arcen, är alla väldtäkter fejk? Det tror jag inte. Ska bli spännande att se hur allt hänger ihop, det har väl inte varit något perfekt mysterie men det har blivit bättre nu mot slutet.

Bäst: Veronicas telefonsamtal till Lamb. :lol
A sweet, stupid pig
0

#25 Medlemmen är offline   Laviete Ikon

• Publikuppvärmare
  • Pip
  • Grupp: Members
  • Gick med: 9 november 06

Postad 22 november 2006 - 19:48

Håller med Catholic block - okej att Keith och V har ett nära förhållande, men där fanns det ingen orsak för honom att lägga sig i. Blir nästan irriterad på att det är så förväntat att han kommer ut och ska spela macho dad. Och att V inte blir irriterad över att pappa jämt ska lägga sig i sådant. Nåt liknande händer ju när Dick kommer hem till V och ber henne hjälpa honom att fria fratsen (shitgood ord btw!) och Keith kommer och frågar om allt är ok (kommer inte ihåg exakt, mer än att jag minns att jag störde mig på det..)

Tvivlar på att alla våldtäkter skulle vara fakes, VM har ju en tendens att avsluta med ett "pang boom :bigeyes whaaaaat?", och att redan nu - innan avsnitt 309 - avslöja att alla är iscensatta, det är ju som att långsamt släppa ur luften ur en uppblåst ballong istället. (rätt nöjd med den liknelsen faktiskt..)
Och jag har svårt att tro att nån av dem brudarna var dem som överföll V på parkeringen. Kan förstå om de hade velat säga åt henne att back off på nåt sätt, men att droga henne? I don't think so..

Älskade V och Keiths lilla inbrott + när V liknade han assistenten som Mr Burns' Smithers :grin

Ingen surprise direkt att Charles Shaughnessy skulle turn out to be the bad guy. Sämre skådis får man ju dessutom leta efter. :/ Att frugan hade ett lesbiskt förhållande var dock en snygg twist tycker jag.

Tycker i största allmänhet att det var såå många bra snabba repliker från V i detta avsnitt. Scenen med Dick och uteliggaren i soptunnan gillade jag också :grin Haha!

Detta inlägg har redigerats av Laviete: 22 november 2006 - 19:49

"If the cuddling is the best part, he's not doing it right" - Logan Echolls
0

Dela med dig av detta ämne:

• (3 Sidor)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan inte skapa ett nytt ämne
  • Du kan inte svara i detta ämne

1 användare läser detta ämne