Illyria, 22 Nov 2006, 20:45 skrev:
Om det är en regular som dör måste det vara en av dem som inte har kontrakt för så många avsnitt, för nästa mysterium sträcker ju inte sig över resten av säsongen. Flashbacks är en tanke, men vilken hemsk tanke. Därför tror jag på en gästskådespelare vi sett mer än en gång.
Vet vi hur många avsnitt alla har kontrakt för, och hur många avsnitt de varit med i hittils?
Citat
Och det verkar ju pågå något slags rally framför frathuset och Parker skriker "rape!"... Håller med om att Nancy verkar fejk, hon är alldeles för "på" precis som Nish och även Claire var.
]Ja, den där grisen lär väl vara del av något riktat mot Pi Sigs (Pigs)?
En tanke jag lekte med ett tag var att Nish kanske blivit våldtagen enligt samma sätt, men att hon inte kan/vill erkänna att det hänt henne. Mest pga hennes hätska vendetta mot Pi Sigs, och det faktum att hennes hår ser ut att kunna ha varit på utväxt ett tag...

Men jag dumpade teorin, det känns inte så troligt att hon inte skulle gått ut med det.
Ausellio spoilers:
Citat
Lilith House girls celebrate the expulsion of the Greek system with a one-car float parade.
Aha, precis, det verkar ju logiskt.
Citat
In the cold open, Veronica stumbles out of a dorm room bloody, disheveled and panicked. As she yells to Wallace and Piz for help, a mystery person's feet enter frame behind
I cold open?? Kommer avsnittet börja där och sedan gå bakåt i tiden, eller ska de verkligen hinna med att få Veronica i den situationen innan credits? Verkar mycket mystiskt, jag hoppas verkligen inte att det är tidshopp det är frågan om.

Det kanske är en mardröm? Det skulle inte vara första gången V drömmer i en mysteriefinal...