Det här måste ha varit ett av de bästa avsnitten den här säsongen. Även om CotW inte var så mycket till namnet så var handlingen väldigt gripande och stark. Kul att återse Max igen och lära känna honom bättre.
Jag satt som klistrad. Synd bara för det sorgliga slutet. Jag hade verkligen hoppats att det skulle ordna sig och få ett lykligt slut.
Usch, det var inte kul att återse Madison. (Herregud vad stor hon blivit) Gillar henne inte alls. Korkat av Logan att ha varit med henne av alla mäniskor. Men jag visste att nåt skulla gå galet. Det var så uppenbart att han ljög om hur många horor han varit med. Men samtidigt så vet han hur Veronica är och hon skulle inte klara den informationen så bra som hon sagt att hon skulle.
Och han ljög klart angående Mercer. Eller är nånting ouppklarat där? Eller försökte de bara släta över en miss i förra storyn? Och Nancy blev visst våldtagen. Bra att de klarade upp det för det fick man aldrig veta innan om den var riktig eller ej. Då var det bara Claires som var falsk.
Hmm, kan det ha varit Logan som satte fyr?
Hela hor-grejen med Veronica, Logan och Max var jätte rolig. Speciellt scenen innan tjejerna kom dit.
Och Keiths min när Veronica berättade att hon skulle möta 2 horor hos Logan.
Scenen när Lamb såg Keith var klockren. :grin
Kul att se Weevil i 2 scener iallafall. Men jag önskar att han kunde göra någon nytta. Han har typ bara städat, lagat grejor osv hela säsongen. Ge honom lite action!!!
Hmm, ljög Nish??? Eller var Deans fru där?
Veronica drar än en gång fel slutsatser för snabbt och försöker utpressa en dommare... lyckat.
Men jag älskade hennes min när Wendy berättade om dommaren.
När kommer Veronica bli involverad i PtpM fallet? Än så är det bara Keith? Låter inte likt henne att inte försöka lösa det. Jag menar hon är inte involverad alls. Har inte ens tänkt på saken. Bara 3 avsnitt kvar till upplösningsavsnittet, ju. Eller är detta ett Keith-fall? Vi har ju snackat om hur Keith behöver ett riktigt fall. Men det känns konstigt att Veronica inte är involverad.
Och var är våldsamheterna och det äkliga? Detta skulle ju vara sååå extremt. Och när blir Veronica misstänkt?
Jag menar inte att det är jätte dåligt eller så, bara underligt tempo.
Andreas, 31 Jan 2007, 21:15 skrev:
Lite löjligt med att Keith hade kvar sin uniform med bricka och allt. Har svårt att tro att det är en sådan sak man får behålla just för att man inte skall kunna göra vad han gjorde.
Men känner man Keith så är det inte så löjligt.
Väldigt kul med fler Battlestar Galactica referencer och ÄNTLIGEN använde hon ordet "frak" igen. :crush2 (I love that word)
Detta inlägg har redigerats av Crusader: 01 februari 2007 - 00:01